10 August 2011

Potret Rossyana

TAJUK : Rossyana
TARIKH SIAP : 5 Ogos 2011
SAIZ : A4 - 210mm x 297mm
MEDIUM: pensel graphite (hitam putih)
PENERANGAN :
Lukisan Potret untuk pelanggan. Tempahan Softcopy dan Hardcopy

Ini adalah foto asal. Ini adalah tempahan hitam putih bersaiz A4. memang jika nak tempah potret yg fokus pada wajah sahaja, A4 memang sesuai tetapi jika nak seluruh badan memang tak digalakkan.


28 comments:

Adylia Qarissa said...

nice!

izfanora said...

superb !

CMRatu Fotografi said...

cantik..

aTy _faRed~ said...

same sebijik...tapi baru jer tempah aritu satu potret lebih kurang macam ni kat pkns..

cik Dil said...

hebatnyaa..shantekkk

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah cantiknye

:)

Firdaus said...

perghh dahsyatlah kau melukis... ;)

SANDRA AZWAN said...

COOL!

kristalbiru said...

lawo la...

nurdani said...

wow...pandainya lukis! dulu masa sekolah rendah saya memang banyak melukis di kertas. potret pertama yang saya buat ialah gambar ayah saya. sejak tingkatan tiga, saya dah masuk ke seni digital. sekarang cuma melukis di excel,paint. dah tak pandai melukis potret di kertas lagi.huhu

echaRierie said...

cantik ~

Gee said...

wah nice lah...sebijik sgt

Nuff4u said...

singgah malam idham

farah hanim said...

wahh
same la..sejibik
hehe :D

Puan Kutu said...

WAH SANGAT BERBAKAT..SUKA ORG PANDAI LUKIS!OPSS...:)

Wanie said...

cantik la..orang yang dilukis tu pun cantik..:)

Nur Saina (AntooUngu) said...

wwahhh pndai lukis potret..nice! =)

http ://antooungu.blogspot.com/

syahirooAhmad said...

terbaik der....

Albenz said...

pandainyew....

Lyssa Faizureen said...

ehee . apa kata ,lukishh photo
Lyssa pulakk ! keh ^^

BTW , nice . mmg superb lah ~

kayrol said...

cantik gambar bro.....

princess teha:D said...

wah..pandai lukis potret:)))

i am S!L4H.. said...

same lah.

Wadi AR said...

cantik betol lukisan tersebut

Pesona Algebra said...

Awk lukis? cantik sgt2!!

emy zulaiha said...

talented gile!!!hebat! =)

Nisha Ramlan said...

waaaa...cantiknya...
lukiskan utk saya boleh?
:)

kena bayar tak?

Edy Fee said...

singgah, komen and follow :)
wow cantik lukisan...style la