25 July 2011

Potret Norlida 4

TAJUK : Potret Norlida (4)
TARIKH SIAP : 21 Julai 2011
SAIZ : A4 - 210mm x 297mm
MEDIUM: pensel graphite (hitam putih)
PENERANGAN :
Lukisan Potret untuk pelanggan. Tempahan Softcopy.

Ini adalah pic asal. Nampak? potret saya fokus pada wajah aje? kenapa? kerana saiz A4 adalah paling cocok skali fokus pada wajah. Cocok? sesuai ler... k

TEMPAHAN KE 4
Mata dia fuh memang cantik. Dan ini adalah pelanggan tetap saya dan ini adalah tempahan yang ke 4. dan saya percaya akan menyusul lagi tempahan yang seterusnya kerana dia ni memang minat potret.

TEMPAH Softcopy
Kalau anda nak tempah softcopy memang boleh dan harganya jauh murahnya. Tapi kena faham apa itu hardcopy dan softcopy.
  • Softcopy dalam bentuk digital (saya akan scan dan hantar dalam format jpej ke email)
  • Hardcopy dalam bentuk fizikal (lukisan sebenar yg akan saya pos kepada anda)
Order hardcopy akan diberi softcopy secara percuma.

BERAPA HARGA potret ini?
Harga potret macam ni panjang ceritanya.. kalau di ceritakan al kisahnya panjang sesangat. Maka saya dah pendekkkan ceritanya di ruangan khas: http://idham-xpression.blogspot.com/p/tempahan.html

LAMINATE untuk A4
Untuk tempahan Hardcopy A4, sy akan laminate dan hantar melalui Pos Laju. Untuk A3 saya tidak laminate kerana sy perlu gulung dan simpan dengan selamat di dalam kotak.

>>>>======..=======<<<<
p/s: Adalah diharapkan Skuad Harimau Malaya tidak putus asa dengan keputusan yang menghampakan bermain di padang karpet. Dengan kelebihan 3 gol di gelanggang lawan harap Rajagopal memperkukuhkan pertahanan dan jangan bermain dengan emosi dan tekanan. Kami tetap sokong skuad negara jatuh dan bangun. Ayuh Harimau mengaum 28 Julai ini....

4 comments:

Adylia Qarissa said...

sokong..matanya cantik membulat :D

Aku Afzal said...

sedey..awak banned sy?

Your IP address 203.82.92.15 has been banned from this shoutbox.

Please try again later.

Siti Arfah said...

Pandainye lukis potret. :)

Idham said...

Adylia Qarissa : memang mata dia cantek...

Aku Afzal : sy tak penah banned sesiapa.. ada lg kena banned sy tak tau punca. Sebab tu sy sediakan Cbox kat bawah sebagai alternatif... sori about that..

Siti Arfah : terima kasih atas sokongan....