10 May 2011

Kawan Nazrul Azat

TAJUK : Kawan Nazrul Azat
TARIKH SIAP : 9 Mei 2011
SAIZ : A4 210mm x 297mm
MEDIUM: pensel graphic (hitam putih)
PENERANGAN :
Lukisan Potret Kawan Nazrul Azat. PJ

Oleh kerana sekarang musim panas maka terpaksalah saya melukis dalam bilik air-cond. selalunya tak pakai, takut bil melambung tapi dah dalam keadaan macam ni.. terpaksa le. tak kisah le, janji ok dan dapat melukis dalam keadaan selesa. kadangkala peluh akan memberi masalah, kena elakkan tangan yg lembab sentuh kertas lukisan.

En. Nazrul nampak berpuas hati apabila saya submit softcopy kepadanya. saya sendiri juga berpuas hati dengan hasil lukisan ini. Memang saya melakukan dalam keadaan berhati-hati dan teliti. Maklumlah kertas A4, ruang terhad, dengan ketelitian akan memberi kesempurnaan jika dibandingankan dengan kertas bersaiz besar.

HARGA UPDATE TERSEMPOI...
Satu perkara yang penting saya nak maklumkan di sini, saya buka untuk tempahan A3 juga. Harga sudah saya update dengan penerangan yang paling mudah faham. Harga tidak akan dapat dipertikaikan lagi! dengan harga paling SEMPOI "the cheapest!!!". Apapon tak kisah berapa nilainya.. kualiti tetap saya utamakan. Kalau ada komen saya akan ambil kira juga untuk meningkatkan servis ini.

STEP BY STEP proses menyiapkan potret ini...

22 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

wauu cantiknya.....
sangat jelez pada orng yang pandai melukis ni

faralovexx said...

waahh,sgt nice,,nti fara nk tmph jugak laa..hehe....
:)

Idham said...

IEMA: terima kasih Iema, jgn jelez, semua org ada kelebihan masing2.. ad kekurangan masing juga...

FARALOVEXX: terima kasih. kalau nak tempah memang dialu-alukan.. sy suka melukis. tempoh siap 2 hari paling lama 7 hari je...

nur aisya humaira said...

waaa,hebat laa..:)

Idham said...

terima kasih Nur Aisya Humaira.. panjangnyer nama.. nak dekat sama dgn nama anak sedara saya.. Nur Arissa Umayrah

S..U..D..@..I..S said...

kreatif unik anugerah....

Idham said...

terima kasih S..U..D..@..I..S

Organikaceh said...

Nice picture..,salam kenal.

NiftyNorlidah said...

hebat..sebab saya x mahir melukir..tp suka dgn lukisan yg cantik..teruskan usaha & perjuangan..

Idham said...

ORGANIKACEH: terima kasih ya... salam kenal juga. selalulah dtg sini. Sy tak update blog tiap hari tapi sy update seminggu dalam 2 atau 3 kali je.... terima lah adanya...

BIFTYNORLIDAH: terima kasih. Kalau awak suka seni itu dh cukup bagus. semua org ada kelebihan dan kekurangan.. give and take..

s h e e said...

chantek!!thumbs up...bukan senang nk lukis orang berbanding lukis barang...ni my personal opinion...

Idham said...

terima kasih shee.
sy sebaliknya.. nk lukis barang yg susah sikit kena teliti...lambat lg.

tomato said...

wahhhhhhhhhhh ~ siyes terpegun.. semua org boleh melukis tapi tak semua ada bakat mcam awak. :D

Aflina Affandi said...

I dah follow balik . sorry lambat yah :) nice artwork anyway ^^

Idham said...

tomato : sebenarnya kalau diasah dari awal dan tak putus asa. lama2 boleh juga...

Aflina Affandi : terima kasih Follow saya balik... :)

cayob said...

waaa....mantop...le lukiskan gambar ku...hehehe

Idham said...

cayob : terima kasih.. boleh apa salah nya..

hantu said...

mantap bro!

Ain Zulaikha said...

nice :) mantop

Idham said...

hantu : terima kasih
Ain Zulaikha : terima kasih.

sy akan sentiasa baiki mutu lukisan saya.. terima kasih atas sokongan.

NAZRUL AZAT said...

idham, name kawan saye tu aidil, lupe nak bagitau :-)

Idham said...

NAZRUL AZAT : oh Aidil rupanya..