04 May 2011

Kak Diana dan Anak

TAJUK : Kak Diana dan Anak
TARIKH SIAP : 3 Mei 2011
SAIZ : A4 210mm x 297mm
MEDIUM: pensel graphic (hitam putih)
PENERANGAN :
Lukisan potrait Kak Diana dan anaknya.

foto asal

Gambar asal posing gaya spontan yang diberi oleh kak Diana. Rakan blog saya. Pada asalnya saya cadangkan pada kak Diana supaya hilangkan gabar anaknya kerana position kurang menarik. Lepas tu saya ubah fikiran dan menjadi pulak . menarik jugak.

Satu cabarannya apabila kanak-kanak permpuan berambut pendek. tentu akan nampak lain sikit. Untuk tak nampak ketara sangat kelainan nya saya panjangkan sikit rambutnya, ada nampak terjuntai sikit kat sebelah tepi tu hehe...

Saya sekarang sedang prepare untuk lukisan A3 pulak. Ada pelanggan saya mahukan juga lukisan A3. sy sedang usahakan cara penghantaran terbaik. k

www.facebook.com/sipelukispotrait

2 comments:

umi's cup cake said...

hasil yang menarik idham..terus kan usaha

Idham said...

terima kasih umu's cup cake... sy akan sentiasa berusaha... terima kasih beri morale support.