07 May 2011

Dewi FND

TAJUK : Dewi FND
TARIKH SIAP : 6 Mei 2011
SAIZ : A4 210mm x 297mm
MEDIUM: pensel graphic (hitam putih)
PENERANGAN :
Lukisan potrait untuk Dewi ,PJ
--foto asal--

PADA mula sy bercadang nk buat lukisan melintang, dah lukis dasar pun, tapi bila saya tengok ada sesuatu yang tak kena. Saya ubah ia menjadi tegak (portrait position). OK. baru nampak sempurna sikit dan kemas. Kalau saya melintang tadi, sy akan fokus zoom-in, tapi saya rasa saya perlu tunjukkkan pakaian mereka kerana ia agak menarik juga.

Lukisan ini dah beberapa hari siap, sy cuma sempat update kat facebook sahaja. So, kalau nk lihat lukisan update paling latest kena 'like' facebook Si Pelukis Potrait'. Klik like bukan bermakna SUKA saja. klik LIKE maknanya memberi 1 sokongan moral.. kalau komen memberi 1 inspirasi dan kalaulah tag memberi 1000 anugerah... Kita hanya perlu lihat sejauh mana seni dihargai . tu saja.. sebenarnya nilainya bergantung pada tanggapan masing-masing.. tu je... tak perlu AFUNDI satu vote cas 50 sen.. no need.. CLICK LIKE - it's free of charge!

Satu lagi saya dah pun upgrade...mulai hari ini, SAYA DAH PUN LAMINATE SEMUA TEMPAHAN A4 TANPA MENAIKKAN HARGA.. nampak? kalau anda beri komen di fesbuk bermakna anda beri saya INSPIRASI untuk meningkat kualiti servis dan mutu lukisan.. tak semestinya beri pujian.. ok, setiap pujian saya akan balas terima kasih. Tetapi cadangan, komen membina, kritikan dan kutukkan barangkali akan memberikan saya INSPIRASI untuk membuat sesuatu...

Bersempena Hai Ibu yg orang suka sambut tu, ni saya ingin berpesan.. Hari Ibu tak perlu disambut sekali dalam setahun.. kan?? betul tak? gumbirakan ibu anda setiap ari? kalau ibu anda kuat berleter..satu lg, apabila beliau tiada nanti PASTI anda akan merindui leterannya itu.. pikirkan...


2 comments:

khunsuriyatit said...

cantikkkkkkkk........:)

Idham said...

terima kasih khunsuriyit..
sy sentiasa akan slalu belajar dan baiki kelemahan yg ada...