07 April 2008

Kak Shiema dan Keluarganya


Ini lukisan antara yang terbaru saya siapkan...kak shiema dan keluarga..mungkin background tu kat tepi laut kot..nampak macam tasik ajer..lukisan serong syg telah berjaya disiapkan dan hasilnya kepala saya hampir terpeleot sikit...tetapi berjaya maintain kembali..buat lukisan yang senget camnih bukan la masalah besar sangat tetapi nak lukis suaminya yang kontrol macho dengan janggut dan kumis yang mengancam tu...takut bila lukis jadi kureng hensem plak..korang boleh menilai samada saya berjaya atau tidak..hehe.

ini blog kak Shiema: http://shiemz.blogspot.com/

3 comments:

rizal said...

wahhhh...yang ni memang awesome laa.. even yang kak shima pakai sarung tangan tu, walaupun gelap..memang nampak mcm betul2 fabrik warna gelap..

great job idham.. cemburu betoi dgn orang yang ader talent camni..hehehe..

.: D i 3 y L 4 :. said...

PERFECT!!

nanti leh tolong lukis gamba kite lak.
hehe..
=P

tapi tolong la.
xya la bayar2.
ngeh2..

sHIEMz said...

Wah..idham....i proud of you... thank you dear.... semoga kejayaan menyebelahi awak.... tq so much~!!