30 March 2008

Nak Buat Tempahan

Buat masa ini saya membuat lukisan potrait dengan saiz A4 dan mengunakan medium pensel. Jika anda berminat nak tempah, sila hantarkan foto ke email saya idhampotrait@gmail[com]. Jangan bayar dahulu!. Selepas anda lihat softcopy lukisan dan berpuas hati baru anda lakukan pembayaran.

Selepas pembayaran dilakukan, saya akan menghantar menggunakan pos ekpress bersaiz besar. (muat kertas A4). Pos ekpress, penerima tidak perlu sain surat tersebut jadi jika tiada siapa di rumah pada waktu siang sila beri alamat tempat bekerja supaya ia selamat sampai di tangan anda.

Sila buat pilihan samaada medium hitam putih ataupun berwarna
  • Hitam putih: RM20 - menggunakan graphic pencil
  • Berwarna: RM30 - menggunakan pensel warna.
Jika anda berminat sila berikan maklumat di email saya
1. attach foto yang anda kehendaki
2. nama penuh
3. alamat penerima
4. no. handphone untuk massage elert.
5. pilihan warna (hitam putih atau berwarna)

email saya: idhampotrait@gmail[dot]com

Selepas Lukisan tu siap saya akan hantar message ke hp anda dan cara-pembayaran ke alamat email anda:

maklumat dibawah hanya dihantar selepas lukisan siap anda boleh menyalin untuk simpanan jika tidak selalu mengakses internet.

Sila buat bayaran ke butiran berikut:
Jumlah transaksi: RM 20(untuk sehelai lukisan A4 hitam putih), RM30 (untuk sehelai lukisan berwarna)
nama Penerima: IDHAM EFFENDI BIN ABD WAHAB
Bank: Maybank
No Akaun: 158220606698
email penerima: chip_arm@yahoo.com

Selepas buat transaksi bayaran sila berikan maklumat di email saya seperti masa transaksi, tarikh, bank atau apa sahaja maklumat berkaitan sebagai bukti transaksi. kemudian saya akan mengesahkan melalui online. Setelah sah anda buat bayaran, saya akan hantar lukisan tersebut melaui perkhidmatan pos ekspress.

No comments: